تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/04 - 17:50
کد خبر: 508710

فعالین دانشجویی ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کردند؛

اجماع؟! آیا قالیباف کنار می‌کشد؟/ شماره جدید خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران منتشر شد +دانلود

اجماع؟! آیا قالیباف کنار می‌کشد؟/ شماره جدید خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران منتشر شد +دانلود

می‌توان گفت باتوجه به نتایج برخی افکارسنجی‌های معتبر که تاکنون منتشر شده سعید جلیلی پیشتاز انتخابات است و با فرض اینکه این پیشتازی تا روزهای پایانی رقابت نیز ادامه داشته باشد احتمالا اجماع بر اساس خواست و اراده مردم، جلیلی خواهد بود و با کنار کشیدن قالیباف دیگر نامزد «جبهه انقلاب»، جلیلی گزینه احتمالی برای اجماع نهایی باشد.

به گزارش سرویس باشگاه نشریات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ماهنامه "خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران" با بررسی پرونده ویژه انتخاباتی عنوان "اجماع؟! آیا قالیباف کنار می‌کشد؟" منتشر شد. در این شماره از ماهنامه خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران، گفتگوها و یادداشت هایی از فعالین دانشجویی کشور منتشر شده است.

در حالی به هفته آخر انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که نامزدهای ریاست جمهوری بعد از 3 مناظره و چندین میزگرد اقتصادی، فرهنگی و ... به جزء چند حواشی ریز و درشت چیز خاص دیگری به همراه نداشتند. حواشی کوچکی مانند اشتباهات لپی نامزدها تا حواشی بزرگی مانند قهر کردن مشاور و پرت کردن میکروفن به سمت آقای نامزد در برنامه زنده تلویزیون که واکنش‌های مختلفی به همراه داشت. البته نباید منکر آن شد که رسانه ملی با ایجاد برنامه‌های تخصصی مختلف در شبکه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و پلتفرم‌های اینترنتی شرایط خوبی را برای آگاهی مردم از برنامه‌ها و طرح‌های نامزدها فراهم کرد. در همین برنامه‌ها بود که مردم متوجه می‌شوند برخی نامزدها برنامه چندان خاصی برای تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری را ندارند و تا حرفی از موضوعی می‌شود به مشاوران و کارشناسان حواله می‌دهند دریغ از آنکه حتی مدیریت کافی برای اداره مشاوران خود را هم ندارند و تنها می‌خواهند با حضور چهره‌هایی از دولت‌های قبل با کارنامه‌هایی مشخص برای خود رایی دست و پا کنند.

در همین راستا ماهنامه «خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران» در گفت وگو با فعالین دانشجویی دانشگاه‌های ایران به بررسی ابعاد مختلف انتخابات پیش رو پرداخت.

در شماره 102 «خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران» در بخشی از سرمقاله به قلم مسلم خلخال، مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران آمده است: یکی از موضوعاتی که می‌تواند در اجماع سازی برای «جبهه انقلاب» کمک کننده باشد افکارسنجی‌های دقیق و معتبر تا روزهای آخر و حضور میدانی نامزدها در بین مردم و سفرهای استانی خواهد بود چیزی که می‌تواند پایگاه اجتماعی هر نامزد را تا حدودی به خوبی نشان دهد. از این رو می‌توان گفت باتوجه به نتایج برخی افکارسنجی‌های معتبر که تاکنون منتشر شده سعید جلیلی پیشتاز انتخابات است و با فرض اینکه این پیشتازی تا روزهای پایانی رقابت نیز ادامه داشته باشد احتمالا اجماع بر اساس خواست و اراده مردم، جلیلی خواهد بود و با کنار کشیدن قالیباف دیگر نامزد «جبهه انقلاب»، جلیلی گزینه احتمالی برای اجماع نهایی باشد.

این شماره از ماهنامه "خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران" با عنوان "اجماع؟! آیا قالیباف کنار می‌کشد؟" در 4 صفحه روزنامه‌ای به چاپ رسیده و علاقه مندان می توانند نسخه مکتوب آن را از طریق شماره تلفن 02188829275 و یا شماره همراه 09370748550 دریافت کنند.

گفتنی است "خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی خضریان به صورت ماهنامه و با زمینه سیاسی – اجتماعی منتشر می شود.

نسخه الکترونیکی پرونده ویژه "خبرنامه کاغذی دانشجویان ایران" را از اینجا (دانلود) کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چگونه از مبلمان منزل خود مراقبت کنیم؟
اصولی‌ترین نورپردازی تجاری چه ویژگی‌هایی دارد؟
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top